Ny design.

Jag har haft så tråkigt så att jag suttit och gjort design efter design sen klockan 11 i morse. Tillslut blev jag nöjd och här är resultatet.
Vad tycks? Själv tycker jag den symboliserar pretty much vem jag är och hur jag är.
Kritik godtas.
Fannii

Jag gillar den! :3 riktigt bra gjort emelie!

Jag saknar dig förresten<3

Fannii

Men sidmenyn under "arkivet" och "bloggar" ser mysko ut i min webbläsare på framsidan :O

Aja, det är väl bara jag som tänker på sånt, fast min läsare kanske fuckar vänta ska testa igen :D

Fannii

Nej, tyvärr, Google Chrome verkar inte gilla att du gör vackra designer :O

men men, det är sånt man får leva med här i världen!

nu ska jag sluta spamma din blogg med kommentarer bara för att jag kan, pusshej! <3

Mimi

Det blev fint, som alltid! :)

Maskrosmor

Stilren, lätt att navigera och lättläst. Jag gillar den. den passar dig =) Häftigt också med alla små ikoner du har överrallt. Designen känns genomarbetad och genomtänkt =)

Mattias

fint ju :) bra jobbat :D

HannaH

enkel men ändå så vacker, i like it!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info