Kent - Vapen & Ammunition

Kent - Vapen och Ammunition.

Det här måste vara världens bästa album. Ett av Kent's bättre skivor, även om alla är bra. Men detta album har majoriteten av mina favoritlåtar, så den borde räknas som den bästa. Men sen finns ju åh så många andra bra skivor med dem. Jag älskar helt enkelt Kent.

 

Anonym

gud vad snygg design du har!

fanni

Håller med, Vapen & Ammunition är lätt deras bästa! :3

Sen måste jag även berömma din nya design, sjukt fin! *pushes the 'like'-button*

:D

E

- skribent på http://chariots.blogg.se/

Du och jag döden är de bästa alumet, haha<3

joanna

va härligt att första inlägget jag läser på din blogg handlar om kent! älskar kent!! <3

Anna

Kent kan vara bland det finaste jag vet, <3

amelie

kent är ett musikaliskt mirakel.

Lizz

Skivan med snyggast omslag<3 fast jag har några andra som går före på min lista.

kul att man tycker olika. :)

ida

tack, du har också en alldeles bedårande blogg tjejen. ha det fint

Olivia

Åh jag älskar Kent!

Sjukhus är min favorit :)

Fin blogg btw :)

isabella.

- skribent på http://zie.blogg.se/

det är du inte ensam om. Tror att jag har fått den så kallade kent-sjukan. och jag blir aldrig frisk!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info