Häxor och spöken

 

Jag håller på med en ny design (jag har ju inget att göra här). Ungefär såhär ska headern se ut. Kritik tack, både negativ och positiv. Jag vill utvecklas till det bättre!
Min N knapp är as trög och det går knappt att skriva med den utan våld. Så jag får lite agressioner ibland, ja.

Idag har jag inte ens orkat fixa mig, vilket är ovanligt för att vara jag på en öppen plats. Men jag har absolut ingen ork och sover sover sover.
Såg dock på The Blair Witch Project tidigare under dagen, för tredje eller fjärde gången nu. Den är kass, men alltid något att se på om man har tråkigt. Och jag tror den var rätt bra på bio, men den lämnar en massa frågor efter sig och sånt stör jag mig på. Jag vill ju veta vad som hände.
Ni som inte förstår riktigt vad jag pratar om eller aldrig ens hört talas om filmen kan ju se den. Den är ändå en sån film man måste se.

Internet har fungerat ovanligt länge just nu, har faktiskt varit inne i över en timme. Annars brukar det ta några minuter, vanligtvis två eller tre, innan täckningen dör.

Well det var väl allt för nu. Har inte så mycket mer att skriva om, dagarna här ser ut som alla andra dagar här och det är inget vidare roligt. Men jag är fortfarande pissed off på Johanna som ställer in fredagens möte. Jag har ingen ork eller lust att pendla från NÄL till skolan i några dagar. Det tar ju en enorm tid.
Hej då!
Julia

SKITSNYGGT ÄLSKLING!

Mimi

Jag älskar den och bilderna, precis som alltid! :D

Mattias

Fränt :)

Anonym

kanske inte har något som helst med designen att göra, men insåg att din "piercing" kategori inte finns med på menyn i något av kategorierna där på sidan.



ville bara påpeka det! <:

Empa

Designen var grymt fin, och älskar headern, hihii.

E

- skribent på http://chariots.blogg.se/

det kommer bli awesome :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info