Flyttar

Alla känslofulla, privata inlägg flyttas till den anonyma bloggen.
Här får jag ändå bara kommentarer om att jag är en attentionwhore och att jag ska göra si och så. Jag gör vad fan jag vill.
Bara så ni söta snälla läsare vet. Och ni onda, hemska läsare kan dö.
Maskrosmor

Trist att du också känner dig tvungen att splitta din blogg... Men jag förstår dig... Kram!

mimmi

får jag fortsätta läsa dig på den anonyma bloggen?

[kampen tillbaka]

får jag adressen till din andra blogg sweetie :)?

tilda

Men du ska ju inte lyssna på dom anonyma idioterna! Jag vet att du inte vill ha uppmärksamhet, utan du har skapat denna blogg för att visa världen att dagens ungdommar inte alltid mår så bra som alla tror.. Jag tror på dig, Emelie. Och jag vill gärna läsa dina andra blogg, ta hand om dig.



Kramis Tilda

Sandra

Jag förstår inte hur folk som säger att du bara vill ha uppmärksamhet tänker...dom förstår tydligen inte att man kan må dåligt.

<3

Alexz

Jag vill ha din privata blogg <3

om jag får då..

Muff

Jag saknar dig Emelie. <3

elin

jag vill veta vilken din andra blogg är :(


Ingen chans att jag får den bloggen? Förstår om du inte litar på mig, men jag följer din blogg mest för att du skriver om hur du känner, hur du mår osv. :)

Emelie

Får jag veta vad den heter? <3

Mimi

Jag vill läsa! :(

E

- skribent på http://chariots.blogg.se/

GUmman, jag vill veta vad den heter.



PUSS

Julia

Hey, kan jag få bloggen? Vackra du. <3

Anonym

får man läsa edn anonyma?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info