Du gav mig chansen men nu är det försent

Ingen klippning idag. Snöstorm, tyvärr.
Mamma vågade inte riskera eventuell bilkrock pga. isen som lagt sig över vägarna, och det kan jag förstå. Så förhoppningsvis har det hela blivit lite bättre tills imorgon så jag kan klippa mig då.

Halv tre är mötet idag och det kallas tydligen för "vårdplaneringsmöte." Jag tycker det borde heta "vart ska emelie ta vägen planerings möte", eftersom det i regel är det vi ska diskutera.
Jag hoppas på det bästa, som i detta fall är en biståndslägenhet, alltså en egen lägenhet i ett område där andra med liknande problem också bor, och med en personalbyggnad.
Mötet ska tydligen vara här på avdelningen, men jag fick höra att det skulle vara på Pilen (öppenvården för vuxenpsykiatri), men Frida, min ena kontaktperson, berättade tidigare idag att det var här eftersom hon inte har möjlighet att lämna arbetsplatsen. Förståndigt tycker jag.

Nu ska jag pilla på en ny gratis design som förhoppningsvis blir bra. Med min lilla skärmupplösning ser ju inte designerna jag gör kloka ut för er som har normal upplösning. (Jag har ju en minidator.)
Ska i alla fall försöka göra en som fungerar för alla. Så vi hörs senare. Hej då <:
Bambi

Hoppas att designen blir bra {:

Och att dom hittar något ställe åt dig, för du måste ju komma därifrån. :c

Fannii

Hoppas det klarnar upp sig lite för dig nu efter det där mötet, lycka till!<3

Emma

Hemskt väder, verkligen! Hoppas du får chans att klippa dig imorgon då <:

Maskrosmor

Håller tummarna och hoppas att mötet gått bra. Berätta, snälla....



Har du lyckats komma in på min privata blogg nu?

mamiz

ÄLSKAR DIG MASSVIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kramizar mamiz

Mattias

Du byter ofta! men alla blir ju grymt fina :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info