Bilder?

Nu har jag sladd så jag kan föra över mobilbilder till datorn. Kanske inte bästa kvalitén men det funkar. Åtminstone bilder, eller hur?
Min ursäkt till att det inte blir någon bild idag är att jag hade den värsta looken på år. Såg hemsk ut och ja, det brukar jag ju göra, men idag var det extremt.

Var i skolan, umgicks med Bambi och hade det trevligt. Den enda lektionen jag hade var inställd så jag och Bambi drog till stan där jag köpte två tidiga julklappar åt henne; en orange t-shirt från Gina Tricot med spindelnät och spindel på (när jag upptäckte spindeln blev jag rädd) och så en t-shirt med en tiger på från Lindex.
Till mig själv köpte jag den röda baseball jackan från Gina, den var på rea för 125kr, I think, och så fyndade jag även ett stort pärlhalsband därifrån för 50kr. Jag älskar pärlor, silver, Hello Kitty och leopardmönster. Mina svagheter.

Åh, på Lindex hade de en jättefin flaska med badskum! Det var en Hello Kitty docka i plast. As fin, för 99:- Jag blev lite salig, hihi. Finns hur mycket badgrejer som helst med Hello Kitty nowadays.

Ja ni, snart är det jul och nyår. Har ingen aning om vad jag ska hitta på faktiskt. Ingen aning om vad jag ska ge folk i julklapp heller för den delen. Men det verkar som jag får flytta till Lillgården, men ingenting är bestämt än. Har jag tur så ringer de i övermorgon med mer information. Jag hoppas hoppas hoppas!

Funderar på att göra om min design lite, kanske bara headern. Men lite jultema vore inte helt fel. Men då måste jag bege mig ut och fota, hm... *grubbel*
Fota är underbart, men i kylan? Njae. Jag älskar vinterbilder men det är så satans kallt att ta dem! Men man får väl stå ut. Ibland måste man lida för att få ut något bra av vardagen.

På bilden: Min nya jacka :3

Anonym

den hackan ser kall ut :(




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info