Behandlingshem

"Villa Trestad är ett behandlingshem för flickor. Det ligger centralt men ändå naturnära i Båberg mittemellan Trollhättan och Vänersborg med goda kommunikationer till hela Trestadsområdet.

Vi är ett alternativ då en längre tids miljöterapeutisk behandling och ett boende utanför familjen ses som nödvändigt.


I vissa fall kan Villa Trestad även erbjuda korta/akuta placeringar.


Boendet är beräknat för 6 ungdomar

i åldrarna 14 till 19 år. "


Jaha. Då var det enda utvägen att bo på behandlingshem ett tag framöver.
Jag kommer fortsätta gå i skolan som vanligt, är tanken i alla fall och jag hoppas på att det blir så.
Hur länge jag ska bo där vet jag inte, och jag vet heller ingenting om man får ta emot besök, ha dator eller mobil med sig. Jag hoppas i alla fall jag får ha dator! Utan musik och skrivandet fungerar jag helt enkelt inte.

På fredag är det en premilinärt att jag ska åka dit på besök, och har jag tur får jag flytta in nästa vecka. Det innebär ytterligare dagar bort från skolan. Åh, jag blir så frustrerad.
Får man inte ha dator så då jävlar...

Tur det i alla fall finns något ställe som vill ta emot mig.
Emma

Hoppas bara att det blir bra då!

becca

man får ha både data å mobil där, och stället e faktiskt jättebra! :) känner massor som bott där, och som bor där just nu.

puss på dig

fanni

Hoppas det åtminstone blir bättre än psyk! Lycka till på fredag eller när det blir Emelie<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info