Anonym blogg

Jag har skaffat en anonym blogg vid sidan om denna. I den anonyma bloggen skriver jag om mitt förflutna, mitt nu och mitt trasiga liv. Den är väldigt grov, ingen censur och inga förfiningar. Brutalt ärlig helt enkel.


Jag kommer inte skriva mitt namn i den nya bloggen. Jag kommer gå under ett falskt namn och med falska namn på mina kontakter för att ingen ska känna igen sig.

Tänkte ni kunde veta, ifall det blir lite dåligt med känslofulla tankar, sanningar och funderingar här.
Julia

Skulle jag kunna få den? Du kan skicka i en kommentar som jag låter bli att publicera, ifall du vill.

Jag tänker på dig, hjärtat. <3

Bambi

Synd att du är ovan med att skriva för hand, för det skulle inte vara roligt om någon kom på att det var du som skrev där osv.



Jag saknar dig bästa vän. <3

Maskrosmor

Finns det möjlighet att man kan få läsa den? Litar du så pass på mig? De jag läser där stannar där, vill jag fråga något gör jag det via mejl, eller kommentar i den bloggen.



Vill du ha tillträde till min privata blogg så skicka mig ett mail på facebook så får du uppgifterna, kommer dock skriva upp i ett inlägg i bloggen att du fått lösen. Meddela mig om du vill att jag länkar till din blogg eller ej.



Krav för privata bloggen är att de som läses där stannar där, lösen får inte ges vidare, ej sparas på ofentliga/lånade datorer. Jag byter lösen när jag vill och ni får själva maila för att få nytt om ni vill fortsätta läsa. Antar att du har liknande regler för din =)

月姫 Tsukii ♥

- skribent på http://tsukii.se

du går in via fliken "free templates", en gul knapp vid navigeringsmenyn. och så väljer du vilken layout du vill ha, och så bara ladda ner =)

mimmi

får jag fortsätta läsa dig? du kan skicka ett mail om det är okay. kram <3

Lina

åh, emelie, kan jag få den? om du vill ge mig den?

isådanna fall, kan du kommentera den till mig blogg? jag publicerar inte kommentaren.

Eller PM i facebook, om du vill. puss! <3


Vet att jag bara är en random tjej som läser din blogg men jag vill jättegärna läsa din andra blogg,

det är den delen jag tycker mest om om din blogg. Förstår om du inte litar på mig och inte ger ut den men skulle verkligen vilja läsa den. Du kan kommentera i min blogg eller skicka ett mejl om du vill ge ut den.

emina

gumman kan du ge mig den bloggen ? <3 om jag får läsa den ? jag ÄLSKAR dig , du finns i mina tankar varje sekund <3

elin

jag vill väldigt gärna läsa din andra blogg, men såklart förstår jag om du är tveksam, jag är ju trots allt bara en främling för dig.

ta hand om dig.

Empa

Jag skulle gärna vilja läsa den andra bloggen, om du litar på mej såpass och sådant, och om du vill ge ut den överhuvudtaget. Helt ditt val.

Hoppas du får ha en bra dag. <3

nadja

hejsan hoppas allt är bra! skulle gärna läsa den andra bloggen, om det är ok för dig? om du skulle kunna länka den och om du har lösen? skulle vara jätte roligt att följa dig även där :) hoppas att allt blir bra!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info