Why can't I just fall down and die?

Jag mår illa. Jag tog för många. Men inte tillräckligt många ändå.
Jag vill fixa mig, men vad är vitsen när man ändå inte blir vacker?
Jag vill må bra, men vad är vitsen, när man ändå är trasig?
Ingen vill ha en trasdocka.

Idag känns allt lika ödsligt som igår. Och lika dåligt som dagen innan dess.
Jag minns inte längre när jag var glad. Det var över två veckor sedan jag sist skrattade på riktigt.
Det är längesedan jag träffade min älskade brur. Endast med henne kan jag skratta glada skratt, istället för torra sådana.
Men man kan inte få allt, speciellt inte när man inte är värd noll.
Åh, nu kommer "Mosh & Roll" med Blood on the Dancefloor. Jag blir glad av den låten. Men just nu känner jag bara illamående.
Fan att man aldrig dör.
Bambi

Vi ses på måndag iallafall, det kommer bli awesome. <3

jennifer

för mig är du vacker.

<3

Emma

Jag hoppas att du får träffa din Bambi snart, om det är hon som gör dig glad på riktigt!

Tanja.

Emelie, I mina ögon, kommer du alltid vara vacker.

hela du strålar av skönhet, från insidan och ut.

För mig kommer du alltid räcka till, hur trasig du än är.

Jag kommer alltid att älska dig, även då du känner dig som den mest oälskade människan i världen.<3

HannaH

I mina ögon är du alltid vacker, och du har en stor plats i mitt hjärta<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info