Vi blev som dom andra

Allt jag är, allt jag kan få
Kommer ta ett helt liv att förstå
Allt jag vill, allt jag vill ha
Det är för löjligt
Men jag vill vara glad

Håll i mig
Håll i mig
Håll i mig
Håll i mig
Kom och håll i mig

Håll i mig - (Jones och Giftet) Kent

Äntligen har jag mina älskade pojkar i datorn igen. Kent såklart. Vilka annars?
Mina underbara små pojkar som förgyller dagarna, nätterna och minnena blir som till dansande moln på himlen.
Med Kent kan man inte mer än gråta, skratta och vara lycklig och sorgsen, allt på en gång. Allt, i en fantastisk balans och harmoni av känslor.
De överrumplar en, man blir maktlös och faller. Nu när jag skriver detta, i mitt rödbetsrosa rum, så rinner tårarna. Inte för att jag är glad, ledsen eller så. Det är för att musiken är så fantastiskt känslosamm. Så underbart vacker. Och för att jag undrar så mycket. Vad gör vi på denna planet? Vad är vårt syfte?
Jag står fast vid att jag tror att meningen med livet är att dö. För det är det enda vi alla har gemensamt. Och jag säger absolut inte att man måste ha något gemensamt för att hitta sin mening med livet, men jag tror på att det föds ett visst antal människor på jorden sedan tidernas begynnelse, att de dör och sedan är det som en cirkel, allt börjar om igen. Man föds om, helt oveten om att man en gång redan levt. Detta är min tro, och den står jag fast vid. Accepterar andras syn på livet, men detta är som sagt vad jag tror händer.
Och meningen med livet, är att dö. Och visst vore det enormt skönt att bara lägga sig ner och dö med en gång?
Bara slippa allt, sluta bekymra sig och bara... upphöra.

Jag är trött på alla människor
Som gör nåt med sina liv
Jag är trött på att få höra
Att jag slösar med min tid

Jag är trött på alla tankar
Trött på sakerna jag har
På alla dom där människorna
Som tror dom är som jag

Trött på allt man får
Som man inte ens vill ha
Jag vill bara ha nån
Med lite värme kvar

Och du kan le åt allting jag vill göra
Skratta kinden våt
När jag kommit dit jag vill
Vem är det som skrattar då?
Vem är det som skrattar?
Klocka- Kent (Havsänglar)


Imorgon är det BUP. Sen skola. Jag ser inte fram emot BUP.
Verkligen inte.
Texten från "Klocka" representerar bra vad jag känner inför andra. "Trött på sakerna jag har, på alla dom där människorna som tror dem är som jag."
Den delen stämmer så bra in. Nu ska jag läsa Angelica's Spya blogg och sedan bloda ner min säng.
Hej då<3
Tanja.

Att dö, vore underbart skönt.



Du är bra, emelie.

Jag älskar dig.<3

lilli

sv: tack söt! och din bloggdesign var riktigt fin :))




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info