Tröstäta

Jag tror fan på den här hela "tröstätnings" grejen. Jag tror fan jag börjat med det.
Mår illa vid tanken på allt jag ätit idag.
1 och en halv baguette
En portion pastasallad
2 tekakor
Godis

Det är fanemej nästan fyra mackor! Det känns inte som jag gjort annat än att äta hela dagen.
Men det blir väl som tröstätning...

Fan då. Kommer aldrig bli smal igen. Jag lovar, det är medicinerna som gör att jag äter mer...
emina

du har inte ätit mycket gumman , nästan ingenting .

och dom där jävla medicinerna blir man galen på :(

roxy/musiclord

vet du en sak kvinna?

jag vill lära känna dig.

Bambi

Vi har i princip ätit lika mycket, bara olika saker. <3

Emma

Det var ju inte alls mycket, tvärtom.

Du är fin och du är ett ljus. Ett ljus som lyser sjukt starkt.

Tanja.

Jag förstår dig, Emelie.

jag har redan nu ätit 5 mackor, godis, och massa mediciner, och jag hatar mig själv, för att jag äter, tröst äter.



Jag älskar dig. <3

HannaH

Det är inte mycket! men har hört att man blir typ hungrig o så av anti depresiva "/ men du är inte tjock, du är grymt vacker<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info