Sv till Becca angående DBT

Jag tvingas gå i DBT. Första gången jag blev erbjuden DBT behandling var när jag gick på PUT, men då vägrade jag. Sedan när jag gick på BUP tvingades jag gå DBT.
Så nu vet du ^^
Tanja.

sv: En tjej på bilddagboken, som jag hade på min vännerlista. Och hon har gjort det nu under en lång tid. och jag har sagt till henne att sluta om och om igen, men hon slutar inte. Nu har hon blockat mig. Och hon har kvar alla texter. Det är äckligt att hon tar mina texter. Och att hon sedan har tagit mina texter, som jag skrev när jag var inlagd, och försökte ta livet av mig, det är mina händelser, mina hemska stunder, inte hennes. Jag är så hemskt förbannad att jag inte vet vad jag ska ta mig till.<3

becca

man kan känna sig tvingad men ingen kan tvinga någon till någon slags vård...(om man inte har lpt, då.) men whatever. jag tycker det är bra att du går ändå, för vem vet, d kanske ger dig något i slutändan! (:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info