Sommar



Det är kväll. Jag har kunnat gå i t-shirt hela dagen. Folk har tittat när jag gått ut med Tex. Tittat på mina armar.
De har säkerligen undrat vad jag går omkring med bandage för. "Har hon brutit armen..?" kanske de tänker.
Men när de ser ärren på överarmarna tänker de nog om. "Jaha. Hon är en sån där emo som skär sig."
Det är ju typ vad folk tror om folk som skär sig. Att de är emos.
Att skära sig har ingenting med musik att göra.

Nu när jag var ute med Tex senast var det fortfarande ljummet ute. Underbart. Vet ni, jag tror faktiskt sommaren kommit.






Bildkälla: Google
Julia

Emo är fjoll.

Du är en ängel, en stjärnängel.

roxy/musiclord

så blev jag tolkad hela tiden förut,

fast då hade jag inte ens skadat mig.

nu när jag går ut är det väl mer: är det en tjej eller kille?

Bambi

Sommar är bra. <:

Folk är idioter, du är bra <3

jessoo :D

sv; TACK! :D

Hanna ♥

Tack!

Din med! :)

Haft en bra dag?

Emma

Äh, det där med skära sig och emo och det där är ju bara fördomar. Skit samma, om folk inte vill få en ordentlig uppfattning om vem man är så är det lika bra att skita i det.

Grymt härligt väder!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info