Smittad av orenhet

Hej igen! Solen skiner trots att tidningen säger att det ska regna. Men vem vet, det kanske regnar senare.
Tex ligger på rygg i hallen och jag ser hans söta ansikte från sängen där jag sitter. Min fot har somnat, thanks to Bambi who's infected me with her "fall asleep mr foot" disease.
Så är det.

Mina armar är infekterade och det stinker av infektion och bakterier. Lukten sticker i näsan och man vill sluta andas pga det. Jag är smittad av orenhet.
Tankarna svävar förbi i huvudet och jag vet inte riktigt vad jag tänker på. Just nu är tanken på mat väldigt stor. För jag är hungrig. Men samtidigt kommer Molnet och säger att jag inte ska äta, för då kan jag aldrig bli smal igen.
Så jag står vid ett vägskäl.

Jag börjar få rynkor. Eller snarare, jag HAR rynkor! Panik nummer ett. Prio ett till akuten. Jag vill inte ha rynkor redan. Vill inte ha rynkor någonsin. Fy.

Nej nu ska jag fortsätta småpilla med bloggen. Hörs senare.
roxy/musiclord

man kan väl inte få rynkor så pass tidigt?

Bambi

Du har la inte rynkor? & hahaha you're welcome for the foot-"sjukdom" :D <3

alice

DU ÄR MIN JS!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info