Sårad

Jag visste det. Tillslut skulle sanningen påpekas, rakt i ansiktet på mig.
Anonym skrev att jag var ful och tjock.
Jag VET redan att jag är det.
Inget jag behöver få höra tusen gånger varje månad.
Det räcker med de som redan håller på att skrika elakheter efter mig då och då.
Behöver inte ha folk som skriver hur jävla äcklig jag är på bloggen också.

Jag vet, har alltid vetat och kommer alltid att veta att jag är ful och tjock.
Men jag jobbar på det, okej?!
nellie

önskar du kunde inse hur vacker du egentligen är!

HannaH

Emelie, min stjärnängel, du är allt annat än ful! du är jätte snygg och vacker, du glittrar. Och tjock är du inte heller. Den som skrev så är bara avundsjuk!

Julia

Någon feg jävel som har kommenterat. Emelie, lyssna inte på sånna kommentarer. Jag menar, är det inte fler som kommenterar om hur vacker du är?

Åh, älskade ängel, om du bara kunde förstå hur vacker du är. <3

roxy/musiclord

den äckliga MÄNNISKAN kan brinna i en eld.

du är fan i mig inte ful , inte alls.

och inte tjock heller.

jag vill kastrera/sterilisera den som skrev det där.

och alla som säger sånt,

för du förtjänar mer.

<3

Anonym

fyfan vilka jävla idioter som skriver sådana saker ! dom har uppebarligen fel på synen. Ta inte åt dig av såna mobbare, dom är bara avundsjuka.

Tanja.

Älskade Emelie.

människor är svin, och dem bör ignoreras,

hur svårt det än är.

idioten kan gå och brinna i helvetet,

Den vet inte vad äkta skönhet är.

Den vet inget annat än sitt enkla liv, där knulla är allt.

snälla, emelie, ignorera.

Du är så mycket bättre, du är bra, så himla bra. <3

Astrid

Fyfan, hur kan någon skriva så? Emelie du ska inte bry dig om sånna idioter! De är bara avundsjuka. Du är jätte vacker. <3

maria

- skribent på http://latikkas.blogg.se/

ta inte åt dig av vad folk säger, du är verkligen jätte fin! dom är bara avundsjuka.

Tilma

den där jävla anonym är fan bara dum i huvet , feg och avundsjuk. hade den vågat stå för sin åsikt hade den inte skrivit anonymt. och du är INTE tjock ! och inte ful :o jag e fan avis på ditt utseende människa, du ha sånt där fint leende och ansiktsformen jag vill ha och allt. o du e sööööt ! <3

Marie - Utmaningen!

låt inga ord trycka ner dej, håll ditt huvud högt helt enkelt!:)

victoriaaaaa [:

emelie,du är förfan as fin!

lyssna inte på om andra säger att du är ful osv, för det är du inte !

du är vacker människa.

emina

älskade ängel du är finast . du är vacker , så otroligt vacker . den som komenterade det är bara feg och avensjuk . många kramar till dig <3

Sårasaur

den som skrev det är bara svartsjuk på hur fin du är!

Josy

Du ska inte ändra på det, du ska inte jobba på det, du ska inte tänka tanken på att ändra det eller dig. För du är så jävla fin som du är, Emelie. Du är en av dom finaste människor jag någonsin sett. Seriöst.



Personen som skrev kommentaren till dig stavar sitt namn IDIOTI. Personen kan dra åt helvete, rent ut sagt. Lyssna aldrig på såna kommentarer som du får av såna människor. Ta aldrig åt dig av dom, även fast det kan vara svårt att undvika. Dom är inte ens värda att bli nämnda på bloggen eller överhuvudtaget.



Du är fin som du är

Du är bra som du är

Du är mycket mer än så, Emelie.

Glöm aldrig att du är den vackraste stjärnängeln av dom alla.

Bambi

Du är varken ful eller tjock.

Anonyma jävlar är bara avundsjuka på din skönhet, som vi andra skådar, men som du blundar för <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info