Playad

Ångest. Så jävla mycket ångest.
Dö.
Dö.
Dö.
Jag önskar jag kunde hata dig.
Men det kan jag inte.
Fan, nu rinner tårarna också.
Helvete.
Bambi

Han är en jävla idiot.

Du ska inte göra något dumt i natt, han är inte värd det.



Inte rättvist att folk playar dig. <3

lissie

sv; Ja, det är den Alice som du känner : D Har känt henne sen typ jag gick i 7an. Hon är helt underbar! ♥

Åh, gud vad alla lägger ner pengar på presenter till sina mammor. Känner mig rätt så dålig med min bodylotion och ansiktsmask, Haha :C

Lizz

Hej

förlåt att jag frågar men det är en fråga jag tänkt på ett tag nu.

Om du fick välja en sista låt (bara en) att lyssna på innan du dog, vilken låt skulle det vara då?



puss Lizz

jennifer

<3<3

Tanja.

Älskade Emelie, vad händer?



du är så oerhört bra, vet du det?

Du är underbar. en ängel. jag vill inte utan dig.

Du får inte lämna oss. vi behöver dig.

(jag känner mig hemsk, att jag försöker tvinga dig stanna kvar, på denna hemska jord. du förtjänar att vara bland klara himlar, där inget ont existerar. Du förtjänar att sväva, bland ljusa stjärnor, och klara himlar, och springa på rosa ängar, av lycka.)



Jag älskar dig, oändligt, underbara du.

Vad som än har hänt, så finns jag vid din sida. <3

Julia

Jag kan inte annat än hålla med Tanja, hennes ord menar samma sak som jag vill säga.



<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info