Nyheter från Gina Tricot, nu hemma hos mig!

 



+ ett par likadana jeans fast svarta.

Var på Överby idag med Kimona (syster) och shoppade lite. Köpte morsdagspresenter och lite små gott till mig själv som synes på bilderna. Fick även låna pengar av syster till blekmedel. Man måste ju bleka håret innan man färgar det med Directions, Stargazer eller Manic Panic färger. Annars fäster inte färgen. Men det vet nog alla vid det här laget, right? :D
Själv ska jag använda Directions apple green först, och sen därefter när den gröna färgen gått ut ska jag färga det med carnation pink. Kommer bli sockersött, som sockervadd ungefär!

Det var det för detta inlägg, hörs senare! :D
Julia

Awesome allt kommer bli sötnos! :D <3

emina

vilka söta tröjor :O

du hittar alltid allt snyggt , vi måste shoppa tillsammans när du kommer till sthlm <3

ditt hår kommer bli så awsome ! :D <3 du måste lägga upp bild sen när du har fixat det .

alice

ÅH MÅSTE KÖPA I SCREAM & YOU SCREAM TRÖJA<3<3

FETT FIN!!!!!11

Bambi

Jag gillar t-shirten ;o

lissie

alltså, jag ÄLSKAR den översta t-shirten.

var så jävla nära på att köpa den :C




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info