När jag faller, orkar du för två?

Hej bloggen. Idag mår jag kasst. Känner hat ifrån mamma. Ilskna vibbar. Hon väckte mig mitt i natten och skällde ut mig för att jag skurit mig.
Sen med tiden gick det över. Vi åkte ner till stan för att gå till BUP där vi grävde i min barndom. Jag var nära tårarna, och det är jag nu med när jag tänker på det.
Efter BUP lämnade jag och mamma dvd:erna vi hyrt, och sen var vi i stan ett tag innan jag skulle till vårdcentralen för att lägga om mina sår.
I stan köpte jag ett par skinny jeans från Gina Tricot för 199:- och det jag önskar vore att jag hade skinny legs att matcha med. Men jag jobbar på det.
Vi åt lite middag på MAX, och jag mår fortfarande illa efter det. Gott, men tjockt, fett och onyttigt.

När vi var på vårdcentralen fick jag massa skit där också för mina armar och sår, och jag blev ledsen. Sen fick jag nytt penicilin, Heracillin eller något sådant heter det. JÄVLANS mycket äckligare än Kåvepnein, och jag spydde upp det så fort jag fick i mig det. Fy fan säger jag bara!
Jag behöver inte ens penicilin. Mina armar är bara lite infekterade, inte som om det vore världens undergång direkt.
Överreagerar gör dem. Som fan.

Nu ska jag tröstäta choklad. Jag vet, det hela "äta nyttigt och gå ner i vikt" går verkligen framåt.
Men just nu behöver jag min choklad...

Hej då. Hörs sen.

Tanja.

åh, jag blir så hemskt arg på dem i din omgivning. dem förstår inte. och dem har ingen rätt att plåga dig. Du är värd kärlek. inte skrik och plåg-ord.

Jag vet hur svårt det är med att sluta tröstäta.

Det är.. omöjligt.

Du är stark, Emelie.



(jag önskar att det fanns någonting jag kunde göra för dig.<3)

Ellie

När du faller, orkar jag för två. <3

emina

om du faller tar jag emot dig <3 jag looovar !

söta emelie <3

fW

Emelie, bästaste Emelie! Du är värd bättre än så! Kom och bo med mig här i Falun ? Det är en ganska awesome stad ändå, I think you would like it!

Jag älskar dig, och jag vill att du ska få känna hur det känns att vara riktigt äkta glad utan att nånting ska kunna hindra dig. Och vet du vad ? Jag ska försöka hjälpa dig dit<3

Anonym

"När Jag blir grå

När Jag faller

Orkar Du för två?

När idag blir igår

Kommer Du att älska mig

då?"



...



"Jag är rädd att man glömmer

glömmer allt

Som vi glömde att vi

älskade varandra"



Så jävla vacker text<3

Ibland kan choklad vara bättre än mediciner :)



Julia

jag orkar för två. Emelie, snälla. Jag kan ta alla dina problem och självmordstankar. Jag kan ta allt ont och förvara det tryggt hos mig, bara du inte lämnar den här världen. I need you here. Du är en ängel sänd från ovan och din uppgift är att skänka trygghet åt världen, få den att orka, se alla bra saker. Du är så bra Emelie, jag vill inte att du försvinner, jag-vill-inte-det. Jag gör vad som helst för att du ska orka, jag vill finnas för dig. Jag vill göra dig lycklig. Åh, vackra Emelie. Jag.. Åh.. Jag-vill-att-du-lever. Din tid är inte kommen än, fan Emelie. jag älskar ju dig.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info