Kattögon

Sitter i sängen. Lyssnar på Good Charlottes nya; Cardiology.
Armen värker. Var i såren. Bara ett stygn kvar, de andra är borta.
Bambi på msn, ett akut möte på BUP.
Jag får inte Oxascand...
De har sjukskrivit mig resten av veckan. De ska ringa varje dag och kolla hur jag mår. De har bett mamma bevaka mig ständigt.
Hon har redan varit inne hos mig säkert 5 gånger, och det på nån halvtimme.
På min vänstra piercing har huden inuti växt över själva piercingen. Vet inte hur eller vad jag ska göra. Men jag kommer ju aldrig kunna byta, om det ska vara så.
Jag ska ta Fluoxetin och Theralen på morgonen. Sen även Theralen till natten. De tror det ska hjälpa. Men jag är trasig, jag kan inte hjälpas.
Jag saknar så många. Det finns så många underbara människor här i världen.
Men mest är världen ond. Riktigt jävla ondskefull.

Jag är trött. Jag somnar snart. Ska nog lägga mig ner.
Så. Mycket bättre, nu kan jag ta det lite lugnare. Ångesten har lagt sig lite. Det måste vara för att jag är så trött.
Jag ska nog försöka vila lite nu. Vi hörs senare.
<3
Julia

Älskade Emelie..

<3

Tilma

tänker på dig Emelie <3

Bambi

Dom är onda som inte byter ut din medicin & det är dumt att dom sjukskrev dig, för jag kommer sakna dig såpass mycket <3

Vila du, det behöver du :* <3

hannah

du är underbar<3

Tanja.

vi har samma mediciner.

Men mediciner är till för sjuka, dem som har tid kvar.

inte för trasiga, som är förlorade.

Dem förstår inte.

Man kan inte lagas av tabletter.

Man kan bara inte.

Dock så önskar jag, med hela mitt hjärta, att du en vacker dag, blir hel igen!<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info