Jag målar bilder av misstagen av allt det där som hänt

Och bakom murarna vid ån lämnar jag spår
Jag skrev mitt namn i vattnet
Så du vet var jag finns
Kent - Hjärta


Hej bloggen. Började dagen med BUP. Vi pratade om varför jag slutat ta mina mediciner etc. Men de funkar ju ändå
inte så vad är vitsen?
Lyssnar nu på gamla Kent demos som är underbart bra. Kent är för bra. Kärlek.

I skolan hade vi mediakunskap och såg på nån film om en mediakung i Italien.
Känner mig sjukt trött så ska nog vila lite sen. Blev ingen bild idag för jag hade dålig dag. För övrigt lyser solen och
jag har sett massa fjärilar idag. De gör mig glad.
Nu ska jag lyssna på pojkarna och sova lite. Vi hörs senare. Puss
maria

videoblogg! :c

Bambi

Filmen sög, höjdpunkten med den lektionen var att Gunn somna, hahah!



BUP är onda, ibland & hoppas att du sov bra <3

Anonym

inte för att vara elak eller nåt men du har härmat yesterdaysvomit med designen längst upp lite va? :P




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info