Im an angelstar

I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything
Johnny Cash- Hurt

Jag har precis skurit mig själv.
Jag skär mig inte för att dö, jag skär mig för att överleva.
Blodet tar bort Molnets ekande skrik, de onda rösterna och värst av allt: självhatet. Men egentligen växer bara självhatet för varje snitt. Det bildas en ånga från min mun, glas splittras och jag vill skära mig med bitarna.
Mitt självhat är så stort att jag skulle vilja skära bort mitt ansikte. Men det närmsta jag kommit ansiktet är halsen. Men jag har ofta stått framför spegeln, speciellt när jag klippt mig och blivit missnöjd, och sakta kännt rakbladet mot min hud. Men aldrig vågat skära, för samtidigt är jag så rädd för andras ord. Jag vill inte höra att jag är en sönderskuren människa. Jag är inte ens en människa. Jag är en stjärnängel.
Detta vet inte BUP om, för om de visste skulle de säkert kalla mig för schizofren.
Men de förstår inte. Jag är inte en människa. Jag vet vad jag är. Och det står jag fast vid.

Blodet klibbar mot tröjan och den känslan är så skön. Den har en betydelse, en mening. Och den meningen och den betydelsen älskar jag. För det innebär att jag har nya, vackra ärr på armen. Och ikväll blir det fler. För var dag som får mår jag sämre, men det vet ingen om. För jag har min mask, och den fungerar jättebra.

När jag läser boken "Vingklippt ängel" kan jag inte låta bli att känna igen mig i mycket av det hon skriver. Hon har Det Övre Svarta, jag har Molnet.
Hon är en ängel, jag är en stjärnängel.
Hon har dock haft en mycket trasslig bakgrund, med både droger och sexmissbruk.
Jag avundas Berny. Hon är så vacker. Så sjukt vacker.
Hon är något av en förebild. Jag önskar jag vore lika stark som henne. Inte så svag som jag är nu. Jag önskar jag också hade modet att skära riktigt djupt varje gång, men det har jag inte. Blir det djupt så är det mest av en slump. Jag försöker att trycka så hårt jag kan var gång, men det misslyckas ofta och ser mest ut som klösmärken eller lite djupare sår från när man skrapat upp sig. Men det blir djupt ibland, och då hamnar jag i extas.
Älskade sår, ni betyder allt för mig.




musiclord

jag ryser, inte för jag äcklas

utan för allt du skriver är vackert på sitt vis..

åh emelie, du är vacker.

önskar smärtan från ditt inre försvinner..

skulle nästan rent av bli ledsen om du inte bloggade,

för dina blogginlägg gör ibland ens dagar, även ifall de är rent av sorgsna ibland , så blir man ändå på något sätt glad..glad för du fortfarande orkar ta dig igenom en dag fast du måste välja olika sätt på att överleva en dag, så gör du det...det gör en nästan glad..

skulle du faktiskt dö, skulle jag sakna dina inlägg, dina bilder... för ingen skriver som dig, det är ett som är säkert.

Julia

Älskade Emelie. <3

Tanja.

älskade stjärnängel, Jag önskar att jag kunde göra det bättre för dig. ta bort allt det onda ifrån dig. ta bort det mörka, som ständigt spökar och plågar dig. Jag önskar att jag kunde ta dig till stjärnorna, till ljusa himlar, ljusa himlar med ängar av moln. Till stjärnhimlar av lycka, där du hör hemma. Vi stjärnänglar hör inte hemma här, på denna onda jord som är så fylld av mörker. Vi är bara vilsna änglar som har kommit fel, som är vilse av allt ont och mörker, men en vacker dag, åh, då ska vi hamna där, bland stjärnhimlarna, tillsammans. och springa på moln av lycka. tillsammans, bortom allt ont. åh, jag älskar dig, underbara Emelie.

låt oss lysa upp mörkret.

Belliz

Gumman, jag älskar dig och jag tänker finnas där för dig hela tiden, glöm inte det. Du gör konst på din kropp, det är enbart konst <3

Du är hur vacker som helst och jag älskar dig, nästan så det gör ont för jag lider med dig. Jag har varit där ett par gånger. Och hjälpen jag fick igår, det du skrev, det du sa, det fick mig att gråta, gråta som ett tack till att du finns.



min älskade Emelie jag ska få dig att må bra i sommar<3

belliz

+ att.. jag ritar på mig själv , mina armar e FULLA av texter för att jag ska visa världen hur jag känner. jag kan inte cutta mig, men jag KAN rita på mig.<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info