Horror pics

Hej bloggen. Idag är en ny dag, och den har varit helt okej hittils, förutom att jag mådde illa förut, och det har inte gått över än.
Tog egna blodiga mun bilder nyss, så de kommer snart på bloggen c:
Måste bara låna mammas dator för att redigera dem lite, klippa ut just munnen osv.

Smakar fejkblod i hela käften på mig nu, men det är gott - ibland. Kan ladda upp bild på fejkblodet sen också, för det är en del som undrat varifrån jag och Bambi fått det.
Det heter Fresh Scratch Blood Effect och tillverkas i Tyskland. Man kan köpa här.
As bra blod som håller länge!

Nej nu ska jag fota lite mer. Ha det bra!
























musiclord

åh ser fram emot att se bilderna,

du är väldigt kreativ.

föresten älskar jag din header!

<3

Bambi

Awesome dude & haha, vårat blod är awesome.

fia

din nya bloggdesign är skitsnygg! :D <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info