Hörde att...

... Det var jag som hade tjocka ben, fult ansikte, fail hår, rosa dammsugare och smutsig spegel?





















Bambi

Du är inte ful & du är inte tjock någonstans. Ditt hår är fint, du är alltid fin. (Avis)

Jag har en likadan dammsugare som dig, fast en lila. Den är ful ):



Jag älskar dig, knasboll & jag tycker att du kan komma hit med tårta, så vi kan fira din födelsedag @:

<3

Tanja.

Jag säger som Bambi, Emelie, du är inte tjock, inte någonstans. Jag skulle tagit din kropp, om jag så kunde. Du är inte ful. Du är vacker, så hemskt vacker.

Jag älskar ditt hår. Jag älskar hela dig.

Jag älskar dig, för den du är, underbara du. <3

roxy/musiclord

du är vacker som du är

och its your day today

så var lite glad hjärtat.

<3

HannaH

JÄVLA SNYGGING <333

du är så extremt vacker<3

Julia

Du har fel! (förutom rosa dammsugare som jag har en grön!)

Du är väldigt vacker Emelie, och jag gillar att du lägger upp bilder på dig själv, för du är så fin älskling! <3

maria

fyfan va fin

Tilma

du är fin . och du ser verkligen inte tjock ut . inte någonstans.

nellie

VACKER!

lissie

du är ju sjukt fin!

alexzandra

snygg<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info