Hihi





Det tar ett tag att vänja sig vid raklugg, men jag tycker ändå det blev rätt bra för att vara egenklippt.
Dock ser jag på bilden att jag skulle kammat ner luggen lite för den ser lite för fluffig ut, haha.

Idag är det lördag, första maj också för den delen! :D
Vad ska ni göra idag, och hur firade ni er Valborg?

Julia

omg, fedt vacker bild!

drool

idag-WoW

Valborg-WoW.

Själv? :>



<3

Tilma

du är riktigt jävla fin Emelie <3 fast jag tycker alltid du är det,hur du än har håret. sötis<3

Veronika

- skribent på http://verrran.blogg.se/

Det är av märket L'oreal och heter bara silvershampo, flaskan är grå/silver.

Det funkar riktigt bra, dock blått/lila om man har det för länge. ^^

Kostar nog runt 150 kronor och går bara att köpa hos frisör..



Du passar riktigt bra i raklugg! hade med velat testa, hade det för ett tag sedan :)

Linda.

jag firade inte valborg överhuvudtaget. Jag satt själv ensam hemma hela dagen och kvällen . Så går det när man har social fobi antar jag. Alla vänner glider ifrån en . .




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info