Ful





Fula bilder på fula mig.
Orden ekar i mitt huvud... "Ego, ego, ego, ego..."
De tar aldrig slut. Molnet skriker i mitt öra. "Dö, du är inte värd någonting...!"
Jag orkar inte.
Notera mina fint bandagerade armar. Eh.
Bambi

Du är sjukt fin <3

aaa'

du är jättefin ju!

Anonym

vackra emelie <3

Martiny

Du är vacker Emelie! Tro inget annat<3

Oh, en fråga bara, hur får du till blodstänket i din header?<3

petra

- skribent på http://bajbiie.blogg.se/

Du är inte ful Emelie. Du är Vacker. !

& Du är värd massa mkt !

Anonym

du är riktigt fin gumman, förstå detta! <3

Tanja.

Du är hemskt vacker, Emelie.<3

Tilma

inte ful ! Massa fin<33

alice

- skribent på http://kdslghaögb

Alice<3Emelie=sant

Du är min ängel.<3

Och du är fin!

Du är ett E på mitt ben<3

Emma

Du är väldigt fin. Och guld värd.

nellie

du är så vacker, önskar du kunde inse! <3

Julia

Du är så jävla vacker Emelie.

(inte alls avundsjuk ._.)

Gief dina problem, du förtjänar att må bra. <3

jennifer

din skönhet förbluffar mig.

<3<3

Muff

Sötnos, dina ögon är underbara, hela du!

Anonym

du är extremt vacker




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info