Fuck You

Jag saknar dina kramar
Saknar ditt leende
Saknar ditt skratt
Dina glittrande ögon
Jag saknar att ha dig där
Känna trygggheten
Du är min Stjärna
- Hannah


Jag hatar världen. Jag hatar männsikorna.
Jag hatar hur andra får mig att må sämre. Jag nämner inga namn, men det är absolut ingen av stjärnänglarnas fel.
Du dissar mig, du trackar ner på mig och sätter dig på en högre pedistal. Du tror du är så jävla märkvärdig, att du är bättre än oss andra. Men du är bara ännu en patetisk människa. Du är ingen stjärnängel. Du kommer aldrig bli det heller, så länge du håller på såhär.
När du påpekar mitt allra värsta drag, så känns det som en kniv i hjärtat. Men du bryr dig inte.
Du bara skrattar. Du skrattar ÅT mig, inte MED mig.
Fan ta dig.

Älskade änglar, ni räddar min vardag
Julia

Emelie. <3

Tanja.

älskade Emelie, vad händer?



(Vad vore jag, utan dina, andetag?<3)

HannaH

älskar dig<3

vem ?<3

Anonym

Emelie.

Jag älskar dig.

alice

Emelie.

Jag älskar dig.

emina

gumman vad händer ? :(

roxy/musiclord

prata med mig fina du?

förlåt för jag bara drog igår,

men jag var irriterad

och jag pratade med min ängel,

så jag ville inte heller bli typ osocial mot nån av er.

så jag stängde bara av.<3

Bambi

Människor är och förblir hemska.

Det kommer alltid finnas folk som sårar, det är då du inte ska lyssna, bara ignorera.

Folk som sårar är bara avundsjuka på hur vacker du är och kan man inte uppskatta dina brister, så är det något fel på dom. Du är en underbar vän, den bästa vännen jag någonsin har haft med hästlängder.



Vik dig inte för deras skull, stå stolt för din egna skull. Med stolthet viker sig dom svaga, dom som kastar ut ord ur munnen.



Jag älskar dig. Då, nu & för alltid <3 :*




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info