18 år idag

Hejsan alla därute. Idag fyller jag 18 år. Det känns ofattbart. 18 jävla år har gått förbi.
Wow typ.
Jag minns när jag var 12 år och tyckte att 14 åringar var så lyckligt lottade, att året 14 var det bästa som kunde finnas. Jag längtade som ett as tills jag själv skulle fylla fjorton, men när jag väl gjorde det insåg jag att det var förjävligt att vara 14.
Nu är jag således 18 och det känns inte något speciellt alls faktiskt.
Än så länge har jag fått en svart Chanel plånbok (den ser brun ut på bilden men den är kolsvart i verkligheten) och så en till Hello Kitty necessär med hårspännen och toffsar i. Mer presenter kommer vid fyra tiden i eftermiddag, men so far är jag nöjd!

Bjuder på en äcklig bild, för ni verkar gilla dem. Konstigt folk, haha.

Här kommer bilder på mina presenter jag fått så här långt:





















roxy/musiclord

fina du , grattis !

hoppas du får en fin dag <3



btw så har jag typ liknade sjalar fast i rött , blått och svart istället c:

Bambi

Du är fin & grattis på födelsedagen, kära brur <3 :D



Du får min present i augusti, när jag kommer hem från england, i know what i'm gonna get you <3 ^^

Blondie

Grattis sötnos, hoppas du har en underbar dag! :) Älskar din blogg.

Jossi

Fan va söt du e! Ha de bäst på denna dag:D<3

maria

gratttiiiiiiiiiiiiiiis :D <3

HannaH

vacker som ingen annan<3

Albin

Grattis Emelie! :D



Hoppas du får en awesome dag, med massa skoj! :D:D



(Och konstigt folk is the shiieet! (a) )

Tilma

GRATTIS!!<33 :D och bilden är inte äcklig. och fina saker :)

Tanja.

åh, grattis älskade stjärnängel!<3

Jag hoppas att folket hos dig lyser upp din dag,

Jag ska försöka lysa upp den, även fast jag är mil ifrån dig.

Du förtjänar en bra dag, den absolut bästa.



(Dessutom, så är du obeskrivligt vacker, Emelie.)



Jag älskar dig!<3



Emma

Grattis, ha en sjukt bra dag nu! :D

Lina

Grattis, fin! :)

Anonym

Grattis :D

Tintin

Grattis vackra du <3

Och bilden är verkligen inte äcklig <3

Anonym

GRATTIS !!!!

alice

grattis igen älskling, du är fin<3

Julia

Åhh. grattis igen älskade Emelie!

Jag hoppas att din dag har varit helt underbar och att du får ännu mer fina saker!



Och bilden älskar jag, som alltid. Du är så vacker min ängel. <3

Lizz

Grattis på din dag Emelie :D

stoooor flicka (a) <3

matilda

Grattis! :)

fia

grattis!! <3

Alexzandra

Grattis<3<3<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info