You said goodbye and then you cried

Hej hej bloggen.
Nu får en ca 1-2 veckor gammal bild, bara för att jag är så awesome och inte vill ta nya bilder på mig.
När min lugg växer ut och täcker ögat och jag kan fluffa det igen, då jävlar.
Just nu lyssnar jag på The Used.
De är bara så awesome. Man blir glad av dem!
Senare blir det lite electro pop, för det är också awesome.

Idag var jag som sagt på DBT. Det var sådär. Det är ju inget kul direkt, men inte heller pest och pina, förutom när de frågar saker man måste svara på. Det är elakt att inte svara på tilltal.
I alla fall när det gäller sånt folk, sånt där... läskigt folk som rotar runt i ens hjärna.
Pratade faktiskt nästan med de två som var där idag. Vi ska bli fem. Vi var tre idag.
Pratade nästan nästan. Det var nära.
En dag kanske vi faktiskt pratar, säger hej ... Ja vem vet?

Jag mår inget bra.
Jag orkar inte och har ingen lust att skriva nu när folk som återigen inte ska läsa läser. Det blir nog lösenord på bloggen med tiden.
Där rök mina planer om att bli nästa Berny Pålsson!
Som bloggare istället för författare. Samma sak fast ändå olika. Jag skriver min blogg för att andra med samma eller liknande problem ska kunna känna igen sig och få veta att de inte är ensamma. Men nu går allt åt helvetet när mamma läser. Tack så mycket...!

Nej, nu ska jag kanske hitta något att dricka. Är änna törstig.
Hej då kära läsare!
Bambi

Din mor är ond ):

evvo

ifall du sätter lösenord på bloggen måste du ge det till mig c:

fW

om du ska fixa lösenord så tvingar jag dej att ge mej det! evilface

eller ah, du behöver ju inte, men jag är typ... beroende av din blogg <:

höhö




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info