Yippie Hippie

Jag har absolut ingen aning om varför jag bloggar. Har egentligen ingenting att skriva.
Allt går åt helvete och kvar står man utan något att kunna göra.
Jag är maktlös mot fienden. Fienden, som är precis allt från traktorer till människor.

Just nu sitter jag i solen och värmer mig. Det är satans varmt när man sitter i solen, nästan som sommar.
Åh vad jag längtar till sommaren. Då har mitt hår växt ut så jag kan puffa det igen och så har jag förhoppningsvis gått ner färdigt i vikt eller i alla fall en bra bit på väg så jag kan ha mina fina kläder igen.
Vet ni vad? Happyface på detta alltså: jag köpte som sagt ett par guldshorts från Gina Tricot förra året, och då var de för små men nu kan jag ha dem även om jag ser ut som en stoppad korv i dem!
Behövs bara kanske 10 kg ner tills de sitter riktigt snyggt. Känns as bra. Men jag har inte vågat väga mig än, det är jag rädd för. För något säger mig att den veckan jag och Bambi hade party typ varje dag med pastasallad, godis och energidrycker till max så gick jag upp massa i vikt. Jag har ingen fakta på det, men min intuition säger mig att det är sant.

Igår när jag skar sallad till min pastasallad så skar jag mig djupt i fingret. Fy helvete vad ont det gjorde!
Jag HATAR att skära mig i fingret. Det är något av det värsta jag vet. Det gör skitont! Samma sak när man råkar skära sig på papper. AJ!
Haha sitter jag här och säger som skär mig medvetet men det är en helt annan sak att skära sig medvetet än att göra det i fingrarna. Sjukt ont gör det ju, och i armen känns det ju knappt.

Har förresten suttit och letat upp nya band. Rätt bra är dem. Bloc Party har jag aldrig lyssnat på förut, men visste vilka de var. Så jag laddade ner och shit, de är riktigt bra!
Så kolla in dem!

Nu har jag faktiskt ingenting mer att skriva. Så kommentera eller läs eller vad ni nu än vill göra.
Vi ses, hörs eller möts. Om inte i denna värld, så i nästa. <--- Mitt motto. Ingen snor :c
Titnin

Åh, saknar också sommaren ._. men det är iaf sjukt skönt att solen är framme numera ^^

Och att skära sig på papper är nåt av det värsta som finns, helt klart

Förövrigt så är ditt motto awesome ^^

fW

Papercuts gör ont! :c

Emma

vad roligt att dina shorts passar! :D

bloc party är ganska bra faktiskt <:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info