Where the fuck did my car go?

Hej bloggen, idag mår jag fortfarande inte okej. Kände det med en gång när jag vaknade.
Ville inte till skolan, tvingade mig ur sängen och fixade mig.
Men varken jag eller Bambi orkade skolan, så vi drog till slussarna för att fota istället.
Det var varmt först, och man kunde gå utan jacka. Sen blev det skitkallt när solen försvann.
Vi blev törstiga men hade ingen dricka med oss så vi fick gå törstiga. Tyvärr.

Vi fick några bra bilder, men roligast var nog att släpa runt på en låda vi skulle ha till fotograferingen.
En låda men ett målat ansikte på som var jävligt jobbig att bära runt på i nästan tre timmar, haha.
Men det blev bra ändå, bilderna blev charmiga.

Och jag måste hålla med en viss person om att det är hemskt när folk inte bildar sina egna uppfattningar om folk, utan går på vad andra säger om dem. Och där måste jag säga, att jag ofta har gjort det misstaget, men ändrar mig oftast när jag väl pratar med personen. Men det finns dem som faktiskt har haft rätt om de personer de sagt är mindre trevliga osv.
Jag vet att det finns folk i denna stad som inte tycker om mig. Mestadels blattefjortisar, b la de som misshandlade mig på bussen oktober 2008. Men även andra, som kallar mig för "Påfågeln" och spottar på mig och efter mig på gatan. Det sistnämnda har dock inte hänt på ett tag nu.
Men sist någon skrek något elakt efter mig var i januari tror jag. Då skulle jag gå över gatan från bussen och hemåt, och en ilsken bilförare kallade mig idiot utan anledning. Sen är det många som tutar på mig, pekar finger eller busvisslar. Och busvisslingar är något av det värsta tycker jag, för då blir man så utpekad. Och de kan ju aldrig busvissla för en bra sak, eller? Det tror jag i alla fall inte de gör.
Men nog om detta nu. Ville bara påpeka att jag verkligen inte tycker om människor som dömer andra efter vad andra sagt om dem. Men jag tror nog personen själv i fråga fått höra en del om mig från sin pojkvän. Negativa saker såklart. För det var inte så bra mellan oss faktikst. Varför? Vi var för olika. Men det finns ingen lust från hans sida att acceptera mig som person eller vän eller bekant så det accepterar jag det med. Jag kan som sagt inte hata folk. Men han är en bra människa. Det är han.


Just nu sitter jag här vid datorn med ett glas cola i handen och I Set My Friends On Fire i mediaplayern.
De är grymt bra faktiskt. Älskar musik! Musik är så fyllt med känslor. Och musik får mig att känna mig levande.
Usch, nu råkade jag kleta ut min eyeliner överallt. Inte trevligt. Men ska ändå tvätta bort det snart, för det börjar bli sent. Eller ah, sent och sent. Men jag är feting trött och orkar verkligen inte med något annat än att sova. Men ska nog vara uppe ett tag ikväll/inatt ändå så. Så länge jag orkar i alla fall.

Nej vet ni vad? Jag har ingenting mer att säga direkt. Även fast jag i princip aldrig har något viktigt eller intressant att skriva så skriver jag ändå. Det är väldigt roligt att skriva tycker jag. Och med MVG i svenska är jag förhoppningsvis lite bra på det också ;) Haha skojade. Inga egofasoner här inte!
Nej, usch på mig.

CupCakeDesu

GRATTIS TILL MVG! ♥

Emma

Dåligt av folk att dömma efter utseende. Man får väl vara och se ut som man är eller? Börjar bli väldigt trött på folk som ska hålla på. Sorgligt att de ska misshandla också. Det är de personerna som folk inte borde tycka om.

<3

Niche

som sagt tror folk har börjat tröttnat på oss "emo"

liksom dem vet nu att vi inte bry oss om någon säger emo vi är vana och misshandel uusch finns för många idioter i världens seriöst.



men men vad skall man göra? ;/



sv: haha våran video är lite fail :$




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info