Shoppingdrömmar

Hej bloggen och alla kära läsare.
Idag var jag på Överby köpcenter och kollade in alla affärerna med syster.
Hittade as mycket fina saker jag vill köpa, men har inga pengar alls.
Bland annat har H&M fått in massa Hello Kitty tröjor och dylikt, samt snygga armé jackor de säljer ut.
På Gina Tricot fanns som vanligt tonvis med snygga kläder och accessoarer.

Nu kom jag precis hem och jag har fattat ett beslut; inget mer bussåkande till skolan. Jag ska gå.
Nu är vädret fint nog att börja gå och då sparar jag dessutom 310 kronor varje månad. I längden blir det rätt mycket pengar och med hjälp av dem kan jag finansiera mina piercingar. Haha, "finansiera" låter kanske lite gammaldags men jag uttrycker mig gärna med gamla ord som "dock" och "elementärt".

Längtar så tills snakes och Kent som bara är om en vecka nu! Kommer bli SÅ kul att träffa HannaH och se Kent är ju ett enormt plus med stort P.
Nej nu måste jag gå och snyta mig för jag har åkt på en elak förkyldning. Men vi hörs senare.
Puss ♥



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info