Genom hålet i mitt hjärta kommer räddningen tillslut

Ser du hur inget växer, inget lever men inget dör?

Gamla minnen. Sår rivs upp igen.
Datorskärmens ljus lyser upp rummet.
En ensam flicka sitter i sitt rosa målade rum.
Minnena hemsöker henne.
Msn rutor blinkar orange. De får vänta lite.
Hon skriver nu, fokuserar sig.
Rakbladen ligger väl gömda.
Inatt kommer de användas.
Det måste göras. Det är en plikt hon har.
En skyldighet.
There will be blood.
So much blood.
Can this blade set me free,
will the light ever be,
something more than just a dream?

Hej då, kära hud. Välkomna, blodådror.
petra

- skribent på http://brusis.devote.se

Gumman =(

jag ska hjälpa dig <3

Julia

Emelie.. Kära Emelie.. Jag vill att du ska komma ur detdär, men jag vet att det är svårt.. Men du förtjänar ett bra och lyckligt liv. Jag vet vad du tycker om rakblad och blod osv, men jag tycker ändå att du ska avstå, det är inte värt det. Älskade vännen, låt bli <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info