Foto fail

Hej bloggen och kära läsare. Idag är det fredag. En bra dag. Helg!
Imorgon blir det Överby med Bambi och sen blir det bara att sitta hemma och glo sådär jättetrevligt som alltid.
Har fixat till luggen, klippte av där ovanför ögonbrynet. Blev mycket bättre.
Men jag har typ världens dåligaste hår och sminkdag idag. Ser verkligen skabbig ut. Usch usch.

I skolan idag fick jag veta att vi tagit våra porträtt bilder fel. Måste ta om dem direkt framifrån och de som ska ha bakgrunden mer belyst än motivet. Hade diffusor på hela fotosessionen och det skulle man inte ha tydligen. Hur ska man veta det liksom? Jurek, läraren, sa hur som helst att nästa gång vi ska fota måste vi säga till så han får hjälpa oss. Och jag bokade tid på tisdag eftermiddag. Fick typ panik över vilka dagar inte Bambi kan, men det löser sig nog.

Och usch, ett av mina skärsår på benen varade imorse. Jag typ "ew:ade" åt det och torkade bort varet med papper. Det lustiga är att det såret inte ens var djupt. Trodde mitt K för Kent skulle vara, eftersom det är störst av alla nya sår, men nej då, ett av de minsta varar istället. Lol moment? Maybe.

Nej nu ska jag försöka hitta på något att göra. Vi hörs senare. Puss



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info