Downloading file...

Overkill photoshoppad bild.
Men det är så alla gillar't.

Nu sitter jag och laddar ner film. Och vet ni vilken jag hittade?! CABIN FEVER 2! Ettan är så grymt bra och tvåan måste man såklart se då med. Sen laddar jag även ner Huset vid vägens ände, en svensk skräckfilm som verkar spännande.
Imorgon är det KENT! Jag dör typ av lycka. Kommer bli så överglad direkt när jag ser Hannah imorgon. Om min 10 % syn kan hitta henne dvs. HAHA!

Vad ska man ha på sig? Det ska tydligen regna!
Jag hatar regn. Och speciellt när man ska stå och köa ett par timmar. Värst är väl... Vad gör man om man måste på toa?
Har aldrig varit på konsert i lisebergshallen förut så jag vet ingenting om hur det är där.
Men men. Nu ska jag se film. Vi hörs senare!
fW

Du får skriva en recension om Huset vid vägens ände sen om du har tid! Den verkar bra :3 <3

Carro

Jag säger bara, huset vid vägens ände, SUGER! Hahaha skånska b-skådisar typ hahaa :(

Anonym

du är fanimej en av dom vackraste människorna jag nånsin sett Emelie o.o




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info