Why am I insane?

It started out with a kiss
How did it end up like this?


Jävla ångest.
Jävla självhat.
Jävla liv.
Åh.

Lyssnar på bra låtar. Bra låtar = deprimerande låtar.
Jag gillar deprimerande låtar. De speglar ens inre så bra. Man känner igen sig. Då kan man på något vis lugna sig.

Herregud vad jag tröstätit idag.
Två pannkakor... (varför var jag tvungen att ta två?) och en baguette. Och en enormt stor kopp varm choklad.
Sen några vindruvor till det. Och jag ska snart tröstäta lite till. Mår så jävla dåligt. Åh.
Nej nu ska jag gå och ta mig lite potatis.

Usch. Nu mår jag äckligt illa. Fyra färskpotatisar och några kokta morötter senare känner jag för att spy upp maten. Men jag kan inte. Det kommer inte upp.
Nej, men var det inte jag som skulle äta mindre? Har ju ätit som en gris idag.
Det blir ingen mat imorgon.

På tal om imorgon: ska till skolan och tömma skåpet. Ja, skulle gjort det idag egentligen men det sket sig. Så imorgon blir det.
Och på fredag är det avslutning. Vad ska man ha på sig? Jämfört med grundskolan är avslutningen på gymnasiet ingenting. Ingen, förutom några få stycken, köper nya kläder som är fina till den sista skoldagen.
Det tas inte på så stort allvar. Så det blir väl jeans eller något. Lika bra så. Ingen som tittar på en ändå.

Usch. Känner smaken av gräslök i munnen. Ångesten kommer. Fan fan fan var jag tvungen att äta igen?
Blä.
Usch. Jag vill bara supa mig bort. Knarka ihjäl mig.
Döda mig på något sätt, bara jag försvinner.
Jag hoppas morgondagen blir bättre.

Bambi

Du måste äta, älskade du ): <3

Julia

Det är bra att du äter, du behöver mat för att leva. Och jag vill att du ska leva. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info