Dagen efter

Kiss me
Kill me
Your kiss is torture
but killing me would be too easy


Jag är så sur på mig själv.
Sur för att jag alltid är fattig. Jag längtar som en dåre efter blekmedel, men pengarna ekar med sin frånvaro.
Ser inte klok ut i svart hår. Önskar jag kunde passa i det. Men det är egentligen bara galna färger och blont hår som klär mig.

Jag har sån ångest och så ont i magen. Åt som en gris inatt. Och mamma var tvungen att åka till akuten mitt i natten och har inte kommit hem än. Det är inte ens säkert att hon kommer hem idag. Sånt gör en lite orolig.

Har sovit typ hela dagen. Vaknade för en timme sen ungefär. Sov från mitt i natten till 11 och sen la jag mig igen efter en snabb promenad med Tex och vaknade vid tretiden.
Och jag är ständigt törstig, men allt smakar skit. Mysko.

Önskar jag hade ork till att fixa mig, men jag orkar verkligen inte. Och varför ska jag ens det, när man ändå inte kan se okej ut? Liksom helt onödigt.
Aja. Nu ska jag sluta skriva. Myggbett på handen är irriterande.
Peace.
Julia

Älskling. <3



"Håll ut. Jag behöver dig"

Lizz

Du verkar behövas piggas upp lite :(

Hjälper det om jag säger att kent har släppt två nya singlar inför deras kommande album den 30 juni.

Båda låtarna finns uppladdade på pirate bay om du vill vara lite olaglig ;)



Ta hand om dig <3

Lizz




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info