Schizofren

Jag vill bara höra dina hjärtslag.
Torka bort dina tårar.
Ge dig tröst när du är sårad.
Älska dig när du är ensam.
Jag vill bara veta
att du är lika ensam som jag.
Ty jag klarar inte av ensamheten själv.
Du vet inte vem jag är, och jag vet inte vem du är.
Ändå vet jag allt om dig.
Vi flyr hand i hand till London, sätter och på en pub och super.
Vi super tills vi ramlar. Ligger på marken och skrattar.
Glittriga skratt om allt emellan himmel och jord.
Plötsligt så är vi inte så ensamma längre.
Vi två blir en.
Vi blir förenade, i vänskapens underbaraste kärlek.
Våra skratt för oss samman och vi skiner som stjärnor tillsammans på den nattsvarta himlen.
Nu vet jag vem du är.
Men du var bara jag.
Min skugga.
Min andra hälft.
Den som alltid står vid min sida.
Och jag önskar jag vore du.
Vi är en och samma person, men du är konturen, jag är innehållet.

Jag blir din skugga, jag blir den du aldrig ser...
Jag vill bara höra dina hjärtslag
Torka bort dina tårar.
Och så sitter jag där i sängen och inser...
Att jag pratar med mig själv.
Julia

Vackert. Men sorgligt. Du är så bra Emelie - stjärnängel. <3

emina

så vacker , känner igen mig . <3 du är så duktig min ängel :*

Lizz

jättefint jag blir avundsjuk på dig ju :( <3

HannaH

du skriver så fint min ängel<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info