Rubrik

Äh. Jag vet inte.
Jag vet ingenting längre.
Bara att jag vill bli en bra människa. En smal sådan. En smal och bra människa. Det låter finfint.

Kent ur högtalarna. Lite lindring mot den jävla inre smärtan.
Jag funderar på att sminka mig och fixa håret. Men vad är vitsen?
Det är inte som om någon lägger märke till mig ändå.
Obefintlig, obetydlig. Idiot!
Molnet gapar igen. På onsdag ska jag göra en magnetröntken. De ska kolla så ingenting trycker på min hjärna, så att jag får de så kallade "hallucinationerna". Det är inga hallucinationer. Det är verkligheten.

Jag är hungrig. Men vill inte äta. Inte än. Inte ensam.
Fast det bästa är väl att äta ensam egentligen. Då ser ingen hur mycket man tar.
Ibland äter jag som en gris. Ibland knappt något. Spelar ingen roll hur mycket jag äter, jag får ändå ångest och mår illa efteråt. Vill spy upp skiten, men misslyckas brutalt. Jag kan inte spy på egen begäran.

Fan. Jag kom nyss på att jag bokat tid hos BUP på onsdag och planerat att åka till Överby och köpa blekmedel.
Jag ska ju röntkas då!
Jävla skit. Jag behöver blekmedel. Utväxt = inte så fint.
BUP skiter jag i. Men får la boka om mötet i alla fall. Vill ju inte åka på någon dum räkning eller vad fan de nu kan hitta på för elakheter mot en stackars fattig människa som mig.
Konspiration är ordet. Det rätta ordet. Allt är i konspiration emot mig.
Tanja.

Älskade du.



(på tal om död. så måste jag berätta om en dröm jag hade för några dagar sedan. Jag drömde att du dog. du tog livet av dig. och jag blev helt förkrossad. sedan dog marcus. jag förlorade två stycken, som jag älskar, oändligt. men, ja. det var endast en dröm, en hemsk mardröm. Men jag är så hemskt, obeskrivligt rädd, att den drömmen snart ska bli sann.)



Jag ville endast berätta. att jag tänker på dig, drömmer om dig. och du finns i mina tankar. Du är mycket för mig, Emelie. Och jag vill inte förlora dig, aldrig någonsin. Jag älskar dig.<3

Julia

Älskling. Du är bra, du är den bästa ängeln ever. Och i mina ögon är du otroligt vacker. Jag kan inte låta bli att tänka på dig. Önska att jag vore lika bra och lika vacker som du. Och jag är ärlig Emelie.

<3

Lina

Åh, men jag kan sy upp dom om dom är alldeles för långa, sjukt snygga är som iallafall. :)

Och du är fin.

Emma

du är bra redan <3

Tintin

Magnetröntgen låter läskigt o.o

Hoppas det går bra iaf <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info