Om fallens dagar!

Jag langar en sådär lagom äcklig skabbild för ni gillar sånna.
Mitt hår är lite lol, som sagt. Luggen är ju hyffsat blond, men sidorna och där bak är det turkost, haha.
Men ska bleka det imorgon, så atteh...

Snart fallens dagar här i Trollhättan! För er som vill veta mer om vad det är så klicka här.
Vad jag kan säga om det är att det är en slags gratis festival där man antingen lyssnar på LIVEband eller ser på när de släpper ut vattnet i fallen som vi har här. Vattenfall alltså.
Själv går jag dit antingen för att träffa awesome folk eller för att lyssna på najs musik. 2008 var det asbra punk och screamo band där, b la Skumdum och Walking with Strangers (lokalband som äger!)
Förra året var EMD här, haha. Så jag vet inte, men enligt programmet kommer inte några bra artister.
Men det är fett najs, tycker jag i alla fall!
Inte fel med ett par cider i sig heller kanske, hihi.
Men sånt har vi inte råd med ser ni.

Just nu lyssnar jag på Håkan Hellström och älskar hans musik, röst och texter. Snart kommer även Kents nya platta att spelas, för den har jag laddat ner! *stolt*
Fast innan dess är det Shirobon! och BrokeNcyde.

Hihi jag är småglad sådär, har fått lite färg nämligen.
Men nu måste jag springa ett tag, till laz bathroomaz!
Vi hörs, pusshej!
Julia

men Gud vad du är vacker kvinna! :c

<3

mändaaaa käyzääääääää

- skribent på http://killdoll.blogg.se/

ÅHÅÅÅÅÅÅHHH, fallens e så fkn UNDERBART!

Tycker vi kan ses då :D kommer säkert vara jävligt full men ändå :3

Bambi

Jag hänger med på fallens! :D

Madeleine ♥

Åh dusååfin när du leér !

Fanniii

Emelie är fiiin! <3

Muff

Du är otroligt söt när du ler!

Fallens dagar, tagga tagga!

Veronika

- skribent på http://verrran.blogg.se/

Alltså vadå skabbig?

Kan inte riktigt förstå varför han skrev så, och du kanske inte tar åt dig alls, men vill ändå skriva att jag verkligen inte tycker att du är skabbig, håller med de andra om att du är fin, och sjukt sött leende har du!

Tanja.

Vackra, underbara, älskade du. <3

Tilma

Du e fiiin <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info