Nintendo 64 spelen hittade!

Jag är glad. För någon vecka sedan hittade Tommy spelen till vårt underbara Nintendo 64! Gladast blev jag såklart över Zelda spelen (se bilder nedan)
Jag är en riktig nörd med stor N när det gäller Zelda. Har till och med ett leksakssvärd för att jag en dag ska kunna lajva som Link.
Är det inte lite smånördigt eller vad säger ni?

Mitt favoritspel är Ocarina of Time, Majoras Mask är lite svårare och kräver grymt mycket koncentration och dessutom går det på tid.
Men det är roligt det också! :)

Har ni spelat Nintendo 64, och i så fall: vad tycker ni om det?








Bambi

Min nörd <3

Emma

det är skitroligt! :D

mandakeyzi

- skribent på http://killdoll.blogg.se/

sv: aww tack cutie :3 älskar din blogg och läser den varje dag typ hihi

emina

super mario är min favorit <3 :D

Rebecca

- skribent på http://pressx.blogg.se/

Åh jag älskar Zelda!! Särskilt ocarina of time. Har laddat ner det på datorn men det laggar endel :/

Sara

Inget konstigt med det alls, tycker jag! Dessa spel är ju ändå mycket bättre än många nya spel!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info