Min dag

Dagen började med att jag gick upp klockan 8 och gjorde mig i ordning. Dålig hår och sminkdag var ett faktum, som allitd när jag ska träffa folk för första gången.
Mötte sedan Jens och Julia (bilden) och det var jättetrevligt! Julia är så fin, synd att hon döljer ansiktet.

Efter någon timme eller så träffade jag även Alice! Det var awesome indeed.
När Adept spelade skulle de alla tre gå in och se dem, så jag gick mot Nils Ericssons terminalen där jag fick vänta en timme på min buss. Mindre kul, men jag hade mina fem-låtar-som-får-plats-i-mobilen att trösta mig med.








Söta Alice och jag! :3

Tack för en hejdundrans trevlig dag! <3
















Bambi

Vad bra att du hade en bra dag & ni är söta allihopa <:

Emma

kul att det var bra!

du passar väldigt bra i blått hår alltså! (:

lissie

Åh, alice.. saknar henne grymt!<3

aliiiiiiceeeeeeeeee

hihihihoho

du var fin va

Du skulle sagt till att du fick vänta så länge, jag, fabian och mattias drog till nordstan efter typ 3 adeptlåtar jö<3

Julia

Åh. vackraste Emelie! Du är så sjukt vacker och jag kan inte med ord förklara. Det var underbart att äntligen få träffa dig. Åh, hatar dock att jag är så jävla blyg ><

Dumt bara att du fick vänta så länge! :c



<3

victoria 8D

du är snygg!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info