Krokodil-Emelie

Yay. Nu är all svart hårfärg borta, som ni själva kan se. Hahaha åt er som sa det inte skulle gå bort.
*Skadeglädje*

Ni får ursäkta min knasiga pose men jag hade ingenting att göra direkt. Tog mest bilder för att fördriva tiden.
Och min lugg cpar sig. Öööh <-- massa random cp ljud av hat.

Jag var på BUP idag, enligt Elisabet mår jag tydligen sämre än de flesta andra på BUP i Trollhättan. Mysko.
Tog det med en nypa salt, faktiskt.

Haha jag sitter typ och skrattar åt bilden. Visst ser jag lite ut som en krokodil?
Det tycker jag allt att jag gör. Haha helt sär ju.

Lyssnar på Breathe Carolina just nu. De är najs. Sen laddade jag ner lite nya filmer igår:

Alice i Underlandet (Tim Burtons)
The Dunwich Horror,
Shadowland, The Cut och The Messengers 1.
Är den bra så laddar jag även ner tvåan, hihi.
Alla andra är såklart (för det är ju mig vi snackar om här va) skräckfilmer/rysare.
Och vet ni en sak ni inte får missa? Ikväll kommer SAW 1 och imorgon kommer 2an! Älskar SAW filmerna. De är helt klart några av de bästa skräckfilmer som finns.

Vad tycker ni om skräckfilm? Är ni lika besatta som mig, eller blir ni kanske skrämda av dem?
Tintin

Haha vad söt du är på bilden ^^

Älskar verkligen skräckfilmer =D

HannaH

söt är du <3

Muff

Skräckfilmer gillar vi!

Tilma

ÄÄÄÄLSKAR SKRÄCKFILM :D

och du e massa fin Emelie :)<3

Fanniii

Elakt av Elisabet att säga så, jag menar det är väl inte att vara stolt över o_0 Fannii inte gilla din BUP-tant! :c



Rysare ska det vara, skräck ska man bara kolla på i rätt sällskap! :D



Söt-Emelie på bilden! Jag blev faktiskt lite glad av din pose $: <3

fia

skräckfilm är awesome! :D

ibland blir man riktigt sugen på att kolla på såna filmer. dock blir jag ganska rädd av vissa xD

dead silence är den värsta hittils :)

take care kära du!<3

Julia

OHHHH, en söt-krokodil! :D:D:D <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info