Inget Metaltown för min del

Fan. Jag har sett fram emot det länge. Nu är det inställt - för min del.

Det hela började med att mamma fick kramper och nu ska hon opereras nån gång. Kan vara imorgon, kan vara om två - tre veckor. Ingen vet. Hon ska hursomhelst stanna på sjukhuset tills dess.
Varför kan jag då inte åka?
Jo, jag är rädd att mamma kanske inte klarar narkosen. Så om hon skulle hamna i en livshotande situation så skulle jag vilja vara vid hennes sida.
Därför kan jag inte åka.
Tyvärr.
Im sorry ...
Julia

:(



Vi får hoppas att det går bra med din mamma. <3

Emma

åh, fy vad hemskt. <3

emina

hoppas det går bra med din mama älskling <3 :*

Lina

Hoppas allt går bra. <3

HannaH

hoppas att det går bra, det gör det säkert<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info