Igår och Idag

Gårdagen igår var awesome!
Jag åkte till Göteborg efter BUP och hade det så himla roligt verkligen. Sällskapet var det bästa; Hannah och Lina.
De är så grymt fina, och så snälla!
Vi kollade runt på rean, sen gick vi till Tribe och fick satt i mina piercingar, sen kollade vi ännu mer rea och tillslut köpte jag ett silvershampo från Toni & Guy. Någon som vet om det är bra?

Idag har jag firat midsommar genom att ta mitt allra första dopp i vår pool! :D
Det var dock svinkallt! Höll på att frysa ihjäl lite grand sådär.
Sen åt vi den klassiska midsommarmaten som för mig innebar fäskpotatis, gräddfil med gräslök och sallad.
De andra åt sill, räkor och ägg och sånt där äckligt.

Jag har just nu ingenting att göra mer än att klaga på att jag inte blivit ett dugg brunare under dagen. Liksom, jag blir aldrig brun nu för tiden. Det suger!
Jag älskar brun hy, det är så fint!

Nu ska jag sociala mig på msn. Vi hörs senare! Puss
Madde

Glaa' midsommar ♥

Lina

Ohja, det var verkligen jättefint igår!

Och du är nog lite för fin måste jag säga.

Och tacktacktack för att jag fick köpa byxorna, vad sjukt snygga dom är.

Pusss!

Niche

inte så konstig då att jag såg dig på Trollhättan bussen då :) såg att du satt i den :$<3

hannah

daagen var awesome<3333

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

- skribent på http://tjelsi.com

Verkar dom du hade det rätt okej ändå :)

mli

Joico ska vara skonsammast och bäst vårdande, har jag hört. (: <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info