Idag!

Nu är jag färdig inför Göteborg!
Har sminkat mig och fixat håret och t o m ätit en banan och en liten yoghurt.
Ångest, hej!
Men i övrigt mår jag helt okej och ser verkligen fram emot dagen.
Jag hittade en (ja en enda!) blond löshårslinga så den satte jag i och den var lite lockig, så det blev rätt sött faktiskt. Sedan har jag massor av armband, en scarf och ett hårband. Nöjd med dagens outfit!
Bilder från dagen kommer senare, om Cupcake och Inez tillåter mig ta bild på dem, hihi.
Åker hemifrån om lite mer än en timme. Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på tills dess, haha!
Jag vaknar alltid för tidigt nämligen.
Annars kan jag ju alltid åka lite tidigare och vänta på dem 20 minuter. Men jag vet inte. Vi får se!

Ha det bäst alla. Vi ses och hörs!
Madeleine ♥

Hoppas du får en bra dag :3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info