Idag ska här städas!

Hej bloggen, och alla söta läsare som kommenterar $:
Ni är underbara!

Idag ska jag, mamma och syster städa hela huset. Det ska bli tråkigt/roligt/intressant. Jag gillar av någon anledning att städa. Tror det är mest för att det blir så fint sen efteråt. Men sen har jag också alltid varit lite knasig, haha.
Sen tänkte jag göra några ändringar på bloggen. Vilka det blir lär ni märka senare idag/ikväll.
Beror på när jag får låna mammas dator, hihi!
Jag är rätt glad idag, och ska försöka få en någorlunda bra bild på hur håret ser ut. För just nu så ligger det lite huller om buller och jag är helt osminkad = skabb.
Så jag ska fixa mig senare efter städningen eller kanske innan (vem vet?) och då ska jag försöka fota. Iiih!

Glad Emelie = knasig som bara den! :D

Men vi hörs, senare ofc ^^
Julia

Åh vad jag älskar när du är glad! :D <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info