Hår som inspirerar

 

 

Älskar dessa tjejers hår, ansikten och kroppar. Perfection!
Längtar tills jag har råd att köpa ögonfranslim så jag äntligen kan använda mina fake eyelashes igen. Det är så fint!
Sista bilden är drool, för vitt hår är så galet snyggt.

Vilken är er favoritstil på hår? Eller skapar ni en väldigt unik en?
Själv försöker jag alltid inspireras av många olika frisyrer och göra något nytt av det.

Tintin

Just nu så har jag klarröda och svarta dreads ^^

försöker mest hitta på något eget annars

och jag gillar ditt hår =3 det fick mig att sakna mitt blåa =/

Fanniii

hår är awesome! :3

och jag tror nästan jag siktar in mig på något liknande på den bilden från förra sommaren på dig när du hade vitt axellångt med lång lugg, älskar verkligen det! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info