En dag med Inez och Cupcake

Inez och Cupcake!
Så söta :3

Cupcake och Jag, med min nya scarf och mitt nya hårband! :D

Inez och Cupcake!

Dagen var skitbra verkligen! Och sällskapet det bästa :3
Köpte ett nytt hårband med en stor rosa rosett och en ny scarf som är grå med dödskallar på.
Sen köpte jag smink (två puder, en foundation), hårspray och blekmedel till löshåret som jag fyndade för 350:- !!
Sen på Shock inhandlade jag tre burkar vit hårfärg :3 köpte en Fanta Exotic samt lösögonfranslim vilket jag verkligen behöver!
Ja det var väl det. Kärlek på denna dag, och kärlek på att fynda!

Anonym

kan du inte lägga upp fler bider p sötaste du!

(:

Bumbi

fina bilder

lissie

jag har testat det hårbandet :D asgulligt!

men det såg bara skithemskt ut på mig, mitt hår blir typ uppfuffat just ovanför där bandet sitter så ser bara dumt ut ^^' men på dig var det jättefint! <3

jottan

- skribent på http://jottan.blogg.se/

Hej! Hamnade här utan att riktigt veta hur det gick till! Fin blogg du har och vackra kort.

Hoppas du får en fin dag. Kram från en tvåbarnsmamma i Norrland.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info