En dag i Göteborg med två underbara tjejer

Började med att jag gick upp vid halv nio tiden och gjorde mig iordning.
Sen bar det av emot Göteborg där jag träffade Hannah och Lina.
Vi gick lite varstans och kollade på finfina kläder och jag piercade mig (se bild längst ned)
Vid domkyrkan stod det en kamel, som ni ser på bilden. Den var jättesöt!















Två söta tjejer!
Vi gjorde stan osäker med Powerking och Cyberborg eller vad den hette. Någon mysko energidryck som smakade både Monster, Boost och RedBull. Knasigt!



















Trion! :D
Hannah, Lina och jag.
Se så söta de är! Hihi.
Sorry Hannah, han inte redigera du-vet-vad $:



















Min nya mouche är lite svullen och jag kom på att det är därför den ser ut att vara högre upp än min andra. Men det blev bra tycker jag. Vad tycker ni?




























Bambi

Vilken söt kamel & ni är så söta $:

Lina

Hihi det var jätte trevligt! :D

Och du passa super bra i dina piercingar :)

Ni är jättevackra! :)

Puss på dig fina människa!

HannaH

dagen var bäst! haha du hann inte det va ;) äch man ser det ju inte ;) puss på dig<3

Madeleine

Ååh vad fin din piercing vart ! <3

fW

Men Emelie! Du har piercat ännu en mouche!!!! :''D

Blir det en earl också senare nån gång ? :D <3

Julia

Vad söta ni är. <3

S

lololol!

haha okej vet att det är gammalt inlägg men jag tyckte det var lite tufft att jag vet vem hon Lina är! Gått samma skola som henne. Så jag kunde inte låta bli att kommentera xD




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info