Dikt till en nära vän

Ångesten tar över.
Den krälar över mig som en orm.
Allt jag ville var att vara unik,
inte en i mängden
Men då tvingas jag hålla käften,
för jag passar inte in någonstans
Det finns en som jag kan va med
som inte dömer mig
En som jag kan älska ovillkorligt
Jag är så glad att jag har dig,
Jag hoppas vi aldrig skiljs åt
för då skulle jag kollapsa, ja jag skulle fan dö
Skära upp mig, eller dränka mig i en sjö
De andra, de skulle vilja vara som oss
De ser hur vi glittrar, de ser hur vi skiner
Ensamma är vi trasiga, tillsammans är vi hela
Med dig vill jag hela världen dela
Du är allt jag har och allt jag ber om

(Bilden har ingenting med texten att göra, den passade bara in så bra)

Dikten handlar om Bambi <3
Bambi

Utan dig vid min sida, är jag ingenting.

Du gjorde mig hel, du pussla ihop mig.

Jag älskar dig, underbara brur & jag kommer aldrig, ALDRIG lämna dig.



Du gav mig ett liv, ett bra liv som jag inte hade innan. Du får mig att se allt dåligt som bra.



Jag älskar dig, då, nu & för alltid <3

lissie

sv; visst är den fin? jag älskar den :D inte så jättedyr heller, eller.. det beror på vad man ser som dyrt när det gäller ringar. Tror den kostade 60 :-




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info